Değerli Meslektaşlarımız,
14 Mart Tıp Haftası dolayısıyla Antalya Tabip Odası ve Antalya Bisiklet Sevenler Grubu ile birlikte 11 Mart tarihinde Bisiklet Turu etkinliği gerçekleştirilmiştir.
Tur başlangıcında odamız başkanı Dr. Hüseyin Can Ertürk konuşma yaparken, organizasyonun gerçekleşmesinde emeği geçen Dr. Burhan Mayir’e teşekkür plaketi takdim etti.
Etkinliğimize katılan meslektaşlarımıza ve Antalya Bisiklet Sevenler Grubuna teşekkür ederiz.
Antalya Tabip Odası

